2017.
október 20.
Házigazda:
Louisa és Winston
Átirat:
Gica
Cobra
hangjának modulációja: Steve
Fordította:
Takács Anikó, Rácz Anita
Louisa
- Üdvözlök mindenkit a Goldfish Riportban, Louisa vagyok, a
házigazda, és ma egy újabb Exopolitikai Kerekasztalt tartunk,
folytatván a "Fény Egyesítése!" sorozatunkat Cobrával.
Cobra, üdvözöllek ismét a Goldfish Riportban. Köszönöm, hogy
csatlakoztál hozzánk!
Cobra
- Igen, igen! Nagyon izgalmas dolog újra itt lenni!
Louisa
- Köszönöm! És természetesen egy visszatérő vendége a
Goldfish Riportnak, Benjamin Fulford. Üdvözlünk újra Benjamin!
Ben
- Igen, köszönöm a meghívást!
Louisa
- És természetesen a mai nap itt van velünk barátunk, mint
vendég, és mint társriporter, az appalache-i amerikai, Winston
Shrout. Hogy vagy ma Winston?
Winston
- Jól, itt még nagyon korán van, hajnali három, kicsit még kába
vagyok, de készen állok.
Louisa
- Én is, itt reggel öt óra van. Lássuk csak, mivel kezdjük ma.
Cobrának épp tegnap volt egy interjúja közzétéve, mely rengeteg
témát és kérdést vetett fel, valamint Benjamin is most osztotta
meg legfrissebb, eheti jelentését, úgyhogy kezdjük szerintem az
elején azzal a problémával, hogy a teljes Fénymunkás közösség
nagy terhet cipel ezek miatt a hamis zászlós esetek, támadások
miatt az Egyesült Államokban, amelyek próbálják a híreket nem
éppen az amerikai állampolgárok érdekeinek megfelelő irányba
terelni. Mindkettőtöket
meg akartam kérni, Cobra és Benjamin, hogy kezdjétek el, és talán
hagyom ezúttal először Cobrát válaszolni, mivel legutóbb
Benjamin kezdte. Cobra, ki irányítja az ébredő csoportot, ki áll
például a "A nők szabadság mozgalma" mögött? Tudjuk,
hogy ez egy, a Rockefellerek által szponzorált projekt volt, ami
Aron Russo, Nicolas Rockefellerről adott interjúján alapult, és ő
el is mondta, hogyan lett ez az egész Nők szabadság mozgalma
tudatosan létrehozva, hogy másfajta célokat szolgáljon. Ki áll
tehát ténylegesen e mögött? Tudják, hogy emberek egy közössége
ébredezik. Ki áll mögötte, hogy is van ez?
Cobra
- Voltaképpen az ébredező csoport valódi irányítása nem a
fizikai síkon történik. Az alapvető ellenőrzési hálózat a
plazma síkon található, erről már sokszor beszéltem korábban,
a plazma skaláris fegyverekről, az arkhón hálózatról a
nem-fizikai síkokon, és tulajdonképpen a teljes inkarnációs
folyamat kontrollálva van. Így tehát sok esetben, az ébredő
egyének életkörülményei közül sokat ezek az erők irányítanak,
és ezt hívják sokan karmának. A karma nagyon sok esetben - nem az
összesben -, de sok esetben olyan valóságot idéz elő, amely
késlelteti azoknak az ébredését, akik valójában azért jöttek
erre a bolygóra, hogy teljesítsék a küldetésünket.
Ben
- Tudod, Cobra, én is ugyanerről beszélek, csak mi különböző
megfogalmazást használunk. Ez olyan, mint amikor az egyik ember az
eső istenéről beszél, míg a másik a gomolyfelhőkről, de
ténylegesen mindketten ugyanazt a dolgot írják le más szavakkal.
Tehát, azon a szinten, ahol én mozgok, azt látom, hogy az
információ oly módon tör a felszínre, ahogy eddig soha nem
tudott, és ez változást okoz a nulla szférában, ami olyan, mint
az elme atmoszférája, az emberiség kollektív gondolata arra
vonatkozóan, hogy mit tegyen a jövőben. És azok, akik egy
bizonyos végkimenetel után sóvárogtak, kezdik elveszíteni
hatalmukat az új Gutenberg nyomdának, azaz az internetnek, valamint
- én úgy hiszem - az ázsiaiaknak köszönhetően, akik kifejtették
a nyugatiaknak, hogyan látják ők a nyugatot, és most a nyugatiak
azt mondják "Jézusom, ezek úgy tekintenek ránk, mint a
rabszolgákra!". És tudod, hogy gondolom, ez egy komplex
folyamat, de lényegében egy pszichológiai folyamat, és el kell
döntenünk, hogy mit akarunk a jövőben. Ebben az értelemben
mondhatjuk, hogy ez a nem-fizikai síkon van, és ha ezt plazma
síknak akarod nevezni, az talán egybevág azzal, amit a fizika
mond.
Louisa
- Egyetértenél azzal, amit épp mondtál, hogy az internetnek
nyilvánvalóan óriási befolyása van, épp ezért azt gondolnád,
hogy a cabal tud erről és irányítja az ellenzéket, hisz talán
Lenin mondta, hogy "a legjobb módja az ellenfél
ellenőrzésének, ha te vezeted őket". Ők pedig minden követ
megmozgatnak, szóval ki vezeti az ellenzéket? Meg tudja valaki
mondani?
Ben
- Szerintem van egy csomó ember, akik ebben szerepet játszanak. Nem
úgy van ez már, mint régen, amikor is egy Martin Luther King, vagy
egy Kennedy gyilkosság megállíthatott bennünket. Most már túl
sokan vagyunk, és sokszor több ezer ember feltárja ugyanazt a
dolgot, illetve a történéseket, ugyanabban a percben. De az ázsiai
titkos társaságok határozottan nagy szerepet játszanak ebben az
egészben, meg azok az emberek, akik először kezdték el leleplezni
9/11-et, mint ahogy Thierry Meyssan is segített elindítani ezt a
folyamatot, valamint az Egyesült Államok katonaságán belül is
sok ember, akik már az 1967-es USS Liberty incidens óta csalódottak
voltak, szóval ez egy kollektív dolog.
Louisa
- Winston, volna ehhez valami hozzáfűznivalód? Volna valami jó
kérdésed?
Winston
- Nem, boldogan hallgatom, amit mondanak. Úgy értem, nincs rá
szükség, hogy hozzászóljak ehhez. Komolyan, fordítsd az idődet
inkább Benjaminra és Cobrára.
Louisa
- Rendben. Az egyik ok, amiért ezt kérdezem, mert van némi zavar a
globális valuta újraindítása körül, ami egy olyan téma,
melynek megvitatásához Winston tényleg sokban hozzájárulhat.
Szóval tegnap olvastam Cobra új interjúját, és Lynn csodálatos
munkát végzett a sok remek kérdésével, és Cobra, te pedig
beszéltél erről a globális valuta újraindításról, különös
tekintettel erre az újraértékelésre, erre a valutaváltásra, és
azt hiszem, még volt némi zavar e téren. Tudom, Benjamin is
beszélt erről az utolsó bejegyzésében, szóval minden bizonnyal
létezik egy egyezmény erre a globális valuta újraindításra
vonatkozóan. De hogyan fog ez pontosan lezajlani? Ez egy kicsit
tisztázatlannak tűnik. Cobra, te azt állítottad az írásodban,
hogy valami félreértés lehet ezzel az újraértékeléssel
kapcsolatosan. Tisztáznád most nekünk, hogy mit is mondtál erről?
Cobra
- Igen, persze. Nem tudom pontosan, melyik cikkre hivatkozol, de
ettől függetlenül tisztázhatok néhány félreértést, mivel
ezek elég széles körben terjednek. Sokan beszélnek széles
körökben, optimistán az újraértékelésről, mint bizonyos,
meghatározott valuták átértékeléséről. Én valami másról
beszélek, a pénzügyi újraindításról, ami nem egyezik meg a
különféle valuták, mint a zimbabwei dollár, a vietnámi dong,
illetve az iraki dínár átértékelésével. Ez a pénzügyi
rendszer globális újjászervezéséről szól. Jelenleg még a
Brettonwoods-i egyezményeknek megfelelően működünk, így az
egész bolygó pénzügyi rendszere oly módon van felépítve, hogy
a cabalt szolgálja. Ahogy a pénzt átutalják, ahogy a bankok
működnek, mind szándékosan úgy van struktúrálva, hogy ne az
emberiséget szolgálja. Ezért a Fényerők már évek óta
dolgoznak a színfalak mögött, és tudom, hogy Benjamin is
tisztában van ezzel, hiszen ennek egy részében ő közvetlenül
részt is vesz. De lényeg, hogy egy alternatív pénzügyi rendszer
van kiépülőben, most is éppen, ahogy beszélünk, globálisan,
világszerte több országban. Ez
a pénzügyi rendszer felülvizsgálatára, vagy újjászervezésére
való felkészülés, nem csak bizonyos valuták átértékeléséről
szól, hanem a teljes pénzügyi rendszer új alapokra helyezéséről.
Ennek az alapnak van néhány alkotóeleme, melyek közül az egyik
az, hogy részben arany fedezetű lesz, mivel a pénzügyi
rendszernek szüksége van fizikai lehorgonyzásra, valamint a
jelenlegi fejlesztések a kriptovaluták területén. A
kriptovalutákról majd kicsit később még beszélek az interjú
alatt. Biztosra veszem, hogy rátérünk majd erre a területre.
Louisa
- Én is.
Cobra
- De amiről én beszélek, az az, hogy az egész bankrendszer egy
számítógépes hálózat, amely a cabal kezében van. A Swift
rendszer, ami a pénzátutalásokért felelős módszer, teljes
mértékben ennek a hálózatnak az ellenőrzése alatt áll. A fő
kereskedelmi számítógépek New Yorkban találhatók a JP Morgan
központjában és az Ellenállási Mozgalom vírusokat tett ebbe a
számítógépes rendszerbe, így le tudják azt állítani. És
amikor majd leállítják, az Esemény pillanatában, a Fényerők az
egész pénzügyi rendszert egyből át fogják venni, a bankok pedig
egy hétig körülbelül zárva lesznek. Amikor pedig az új rendszer
elérhetővé válik, akkor már az általunk diktált új szabályok
lesznek érvényben, nem a cabalé. Ez tehát az alapvető
elképzelés, és természetesen ennek rengeteg részlete van, amit
még megvitathatunk az interjú folyamán.
Louisa
- Rendben! Köszönöm, Cobra. Benjamin, folytasd kérlek! Szerettél
volna hozzáfűzni valamit?
Ben
- Igen, az igaz, hogy léteznek olyan szélhámosok, akik a
zimbabwei, iraki, vietnámi valutákat árulják, azt állítva, hogy
majd billiószor ennyit fognak érni. A saját forrásaim elmondása
szerint Bush-ék voltak az iraki dolog mögött, szóval annyit tudok
mondani, hogy az Egyesült Államok katonaságán és ügynökségein
belül nagyon sokan, rengeteg befolyásos ember is bevette ezt, és
nekik csak annyit tudok mondani, hogy majd valamilyen módon
megpróbáljuk őket kárpótolni, azonban nem olyan módon, ahogy
ezek a szélhámosok állítják. De legalább a pénzüket
megpróbáljuk visszaszerezni ezektől a gazemberektől, amikor vége
lesz ennek az egésznek. De
ahogy Cobra mondja, ez a történet nem ezekről a valutákról szól,
hanem a teljes rendszerről, és arról a folyamatról, hogy mi mint
faj el kell, hogy döntsük, mit akarunk a jövőben. Például
láthatjátok az amerikai terveket az új 21. századra vonatkozóan,
melyeket azok a neokonok írtak, akik háborúról és a Közel-Kelet
megszállásáról beszélnek, meg olajról, és biofegyvereket
állítanak elő. Aztán vannak az ázsiaiak, akik pedig azt mondják,
építsünk autópályákat, hidakat, egyetemeket, és hozzunk létre
természetvédelmi területeket. Melyiket választod? A
másik dolog pedig, miután elindultam az első riporteri munkámmal,
fedeztem a Japán Központi Bankot, ami már több mint 30 évvel
ezelőtt volt. Tudjátok, én már túl régóta figyelem ezt az
egészet, és kitapostam magamnak az utat, hogy rájöjjek, ki a
felelős, és a királyi családok felett létezik egy csoport, akik
szó szerint mesterséges Armageddont akarnak létrehozni, meg
akarják ölni az emberiség 90%-át, a többit pedig rabszolgává
akarják tenni. Ez az, amiről bizonyítékokat biztosítok a
különféle hatóságok számára, ezek a cionisták, vallási
fanatikusok, akik megpróbáltak erre az útra terelni bennünket, és
majdnem sikerült is nekik. Már nagyon közel jártak, de
szerencsére meghiúsították a terveiket, és most már tényleg a
utóvédharcot vívjuk. Minden
alkalommal, mikor megpróbálják elindítani a III. világháborút,
mindig megállítják őket. És csak azért sem fog megtörténni,
bár ők mindig próbálkoznak még az utolsó pillanatban is valamit
bedobni, olyan helyeken, mint például Ukrajna, Iránban megdőlt a
próbálkozásuk, Észak-Koreával sem jutottak semmire. Még egy
ideig zűrzavar lesz, de már veszítettek, ez a lényeg. És még
ezeknek a hamis zászlós cselekmények - mint a las vegas-i -
esetében sem az van már, mint régen, hogy mindenki azt mondja,
gyerünk, szálljuk meg Szíriát, és pusztítsuk el az Iszlám
Államot, mert amit Las Vegasban tettek, az oda vezetett, hogy az
emberek valós időben rájönnek, hogy ez valamiféle show, amit az
FBI kreált, és tele van ellentmondásokkal. Más szóval az
irányításra használt régi eszközeik megbuktatják őket, és
rettegnek, nagyon félnek. Láttam, bár nem hallgattam végig ifj.
George Bush beszédét, csak egy rövid ideig figyeltem az arcát, az
az ember retteg, és nagyon jó oka van rá.
Louisa
- Hát, tudod, ez mind a döntéseinkről szól, hogy mit teszünk,
nem igaz?! Winston, akarsz valamit ehhez hozzátenni, mert szerintem
neked erről a globális valuta újraindításról másféle
nézőpontod van?
Winston
- Igen, amit ehhez hozzátehetnék, az az, hogy én részt veszek a
Nemzetközi Vagyonellenőrzési Hivatal munkájában, tisztviselő
vagyok, és amit Cobra felhozott, azt hiszem, az igaz, de szükség
lehet némi kiegészítésre, aktualizálásra. Úgy hiszem, hogy
úton vagyunk az Esemény felé, és talán előrébb járunk ezekkel
a korrekciókkal, mint amiről neki tudomása van. Példának okáért
a Swift rendszer már majdnem teljesen kifutott, a kínaiak
biztosították az új CIPS rendszert, amely sokkal inkább
összeegyeztethető lesz a nemzetközi utalásokkal és egyebekkel.
Aztán, azt hiszem a tavalyi évben, karácsony környékén
Indonézia megcsinálta a Swiss Indo-t, ami alapjában véve egy mini
GESARA-szerű helyzet volt, és amiért erre Indonézia képes volt,
az az, hogy az M1 ott él, és jóváhagyta. Én nem vagyok ez ellen,
sőt nagyon is mellette vagyok.
Nem
hiszem el, hogy az egész bolygó annyira lemaradt volna. Igen,
Indonézia valójában az M1 jóváhagyásával bevezetett valami, az
újraindításhoz nagyon hasonló dolgot. Szóval talán egy kicsit
előrébb járunk már.
Ben
- Kaptam egy Indonéziában tevékenykedő CIA forrástól egy
e-mailt. Ez a forrás közvetlenül részt vett milliónyi indonéz
lemészárlásában, valamint Sukarno, kemény edzőre való
leváltásában, más szóval az eredeti M1 eltávolításában, majd
Suharto hatalomra segítésében. És az e-mail, amit ettől a
forrástól kaptam, majdhogynem fenyegetésnek tűnt. Azt mondják,
hogy a Bitcoint az ügynökségek hozták létre, és van nekik egy
kiskapujuk, amin keresztül egy szép napon majd az egészet
kiürítik, aztán egy bizonyos ponton leállítják az összes
pénzügyi számítógépet, és majd minden lenullázódik.
Winston
- Nem.
Ben
- Minden lenullázódik. Én csak azt mondom el, amit ez a forrás
küldött nekem e-mailben. Ez a forrás Texasban van, ez minden, amit
tudok róla, nem tudom a nevét, de az biztos, hogy tagja ennek az
ügynökségnek, és nem szükségszerűen a Fehérkalaposokkal van.
Winston
- Nem, nem azokkal van.
Louisa
- Ez a nagy kockázata ezeknek a kriptovalutáknak, hogy teljesen
megváltoztatja a hadviselést, úgy értem, ha igazán meg akarod
bénítani az ellenséged, csak állítsd le elektronikusan az összes
pénzügyi megtakarítását. Szóval ez a legnagyobb félelmem, hogy
olyan emberek kezébe helyezzük a pénzünket, akikben már így sem
bízunk.
Ben
- Ez Puerto Ricoban már megtörtént, szerintem egyszerűen
lekapcsolták őket...nem a hurrikán miatt volt, hanem az történt,
hogy fizetésképtelenné váltak, ezért le kellett vágni őket az
elektronikus pénzrendszerről, és szerintem küldtek egy hajót,
vagy egy gépet tele számlákkal. Szeretnék ott lenni és megnézni,
de végül az emberek papír alapú főkönyveket fognak használni
és kézzel fognak mindent feljegyezni, és továbbra is imádkozni
fognak, meg termeszteni fognak dolgokat. Ha lekapcsolják az összes
számítógépet, kitalálod, mi lesz?! Tudunk nélkülük élni, ha
szükséges. Úgy értem, a történelmünk java részében
számítógépek nélkül éltünk.
Louisa
- Értem. Akkor fejezzük be a pénzügyi ágazat témakörét. Van
bárkinek hozzáfűznivalója az elhangzottakhoz? Cobra, akartál
valamit hozzátenni az előtted szólók mondandójához?
Cobra
– Igen, a kriptovalutákról akartam még beszélni. Alapjában
véve a legtöbb számítógépes kommunikáció windows alapú
operációs rendszerrel működik, és tudjuk, hogy ezek az operációs
rendszerek rendelkeznek egy hátsó kiskapuval, ami az NSA
rosszfiúihoz vezet. Nekik pedig az a tervük, az egyik alternatív
tervük, hogy bitcoinra váltják át a rendszert, majd kiürítik
azt. Még ha blockchain tranzakcióid is vannak, amelyek több
számítógépre jutnak el, akkor is azt mondanám, hogy e
számítógépek legtöbbje rendelkezik egy hátsó kiskapuval, így
egy központi számítógépes hálózat könnyedén képes átvenni
az irányítást az egész dolog felett, ezért én kifejezetten
óvatos lennék a kriptovalutákkal, az Ellenállási Mozgalom pedig
erősen ellenzi a kriptovaluták bevonását az új rendszerbe, amit
pontosan ezzel indokolnak.
Louisa
- Rendben!
Cobra
- Természetesen, amikor az Esemény megtörténik, újra át tudják
majd venni a teljes rendszer feletti irányítást, addig viszont
igencsak nagy arra az esély, hogy az emberek egy borzasztóan
stresszes időszakon mennek keresztül, amikor is elveszítik az
összes pénzüket, és nem tudják, hogy vissza fogják-e majd
kapni.
Louisa
- Értem. Az Esemény című könyvedben felvázoltad azokat a
lépéseket, amelyek elvezetnek majd az Eseményhez, valamint azokat
is, amelyek az Eseményt közvetlenül követik. Tudom, hogy mindent
megtettél Cobra, tudom, hogy meg kell próbálnod felkészíteni az
embereket, hogy készen álljanak, mire mindez megtörténik. És
nagyon nehéz mindig éber állapotban maradni, határozatlan ideig,
mikor fogalmunk sincs, milyen közel vagyunk hozzá. De ahogy arról
már korábban is beszéltünk az előző interjúnkban, az már
nagyon is világossá vált, hogy a cabal napjai meg vannak
számlálva, és tényleg próbálnak némi igazságot a felszínre
hozni, vagy egyeztetni, hogy a legjobbat hozzák ki az egészből,
mégis úgy tűnik, hogy fel akarják maguk mögött égetni a talajt
távozásukkor. Érted, mire gondolok?
Cobra
- Igen, sajnos, igen. De természetesen egyre közelebb és közelebb
vagyunk. Tovább tart, mint amire bárki is számított, láthatjuk,
hogy haladunk, de ezek az előrelépések nem napokban mérhetőek,
hanem hónapokban, években, sajnos. De el fogjuk érni a célt!
Ben
- Észrevettem, hogy az különbözik attól, ami régen volt, hogy
most már felismerjük ezeket a konkrét személyeket, itt Japánban,
ahol én munkálkodom például, pontosan tudom, kik ezek az emberek,
és ez többé már nem titok. Tudom, hogy Richard Armitage, meg
Gerald Curtis a CIA itteni feje, és mind tudjuk már kik ezek az
emberek, már nem övezi titok őket, így aztán nagyon sebezhetővé
váltak. Ha most követnek el bűntetteket, már nem állnak többé
a törvények felett. Ma már pontosan tudjuk, kik ők és hogy hol
vannak, és lassan mind eltűnnek egyesével szépen.
Winston
- Igen!
Louisa
- Szóval ez a legutóbbi, Harvey Weinsteint érintő letartóztatás
egy jó példája ennek, és tudom, beszéltél is erről a
legfrissebb bejegyzésedben Benjamin. Hogy látod, mik lesznek a
következő lépések, ki lesz a következő?
Ben
- Itt azért van valami, ami miatt nagyon résen kell lennünk, hisz
ma már olyan komputergrafikával rendelkeznek, amelyek képesek
nagyon valóságos videót készíteni emberekről. Például, már
úgy hat hónappal ezelőtt adták tudtomra, hogy Soros György
meghalt, ehhez képest még mindig közzétesznek általa
megfogalmazott nyilatkozatokat, bár a családja már bejelentette,
hogy az öt gyermeke felosztja a pénzét, valamint a sugárhajtású
gépét, mégis úgy tesznek, mintha még mindig élne, és még egy
komputergrafikai videót is közzétesznek róla és a davos-i
találkozón való részvételéről. Próbálják eljátszani, hogy
minden rendben van, és még mindig velünk van egy csomó olyan
ember, aki valójában már nincs közöttünk. Azt hallottam, hogy
Bill Clinton meghalt AIDS-ben, de fontos dolog tudnunk, hogy mindent
úgy tüntetnek fel, mintha menne minden a régi kerékvágásban,
nekünk viszont fel kell ismernünk, hogy ők eltávoznak, az
embereik eltűnnek, tudnunk kell, mikor használnak hasonmásokat,
tudatnunk kell a világgal, hogy az embereik már nem állnak a
törvények felett, leszerelik őket, a nagy embereket, ahogy David
Rockefeller halálát is bejelentették, Brzezinskiét is, és még
vannak mások is. Bill Gates-et sem láttam mostanában, utoljára
akkor jelent meg nyilvánosság előtt, mikor bejelentette, hogy
emberek millióit fogja elpusztítani, szó szerint azt mondta, hogy
ez a vírus több tízmillió embert fog megölni. Számomra ő egy
fenyegetés volt, és azóta eltűnt a nyilvánosságból. Nem tudom,
hogy itt van-e még közöttünk. De sokan a nagyok közül már
vitathatatlanul távoztak.
Winston
- Igen!
Louisa
- Cobra, te mit tudsz Soros Györgyről? Meg tudod ezt a hírt vele
kapcsolatban erősíteni?
Cobra
- Nem tudom megerősíteni, hogy már nincs közöttünk, de még ha
közöttünk is van, ezek az emberek most mind nagyon félnek, mert
tudják, hogy vége van. Tudják, és a pszichológiai felépítésük
miatt mégsem akarnak megegyezni, nem akarják megadni magukat, habár
számukra is könnyebb lenne.
Louisa
- Rendben, szóval mindenáron a "mindent felégetünk magunk
után" utat választják. Mi a helyzet ezzel a NESARA-val?
Benjamin, mit tudsz erről?
Ben
- Amit tudok a NESARA-ról, az, hogy egy nagyon jó elképzelésnek
és indítványnak indult, de aztán eltulajdonították az ötletet
és hitegetésre használják fel már jó ideje, de az én
értelmezésem szerint valami NESARA-féle dolog fog történni.
Louisa
- Winston, akarsz erre reagálni?
Winston
- Igen, amit Benjamin mond, az igaz a szélhámosokat illetően. Nem
fogok neveket említeni, de volt nálunk valaki, aki nagyon
népszerűvé vált, egy hölgy, aki mindenféle csellel áll elő,
és igen, ez egy csalás, valójában megpróbálta a barátaimat
csőbe húzni.
Ben
- Ez a hölgy megpróbált tőlem százezer dollárt kicsalni, amivel
nem is rendelkezem.
Winston
- A barátom elmagyarázta neki, hogy golyót fog a szemei közé
kapni, ha nem fejezi be. Mert ő meg egy világhírű bérgyilkos,
szóval a hölgy tényleg rossz lóra tett. De
tőle függetlenül, ha visszatekintünk a farmok történelmében,
és mindarra, ami Schwassingerben történt azokkal az emberekkel,
azok a dolgok elvezetnek a NESARA megakadályozásához. Szóval én
arra akarok rámutatni, hogy a NESARA még mindig működésben van,
és zajlik.
Louisa
- Aztán ott a hasonmás, a GESARA, amely inkább globális szintű.
Ez túlzottan idealista egy elképzelés?
Winston
- Nem, egyáltalán nem az. Ez a Swiss Indo, az a GESARA volt. Nem
mentek bele az összes intézkedésbe, amit a GESARA, és a NESARA
tartalmaz. Ismétlem ezt az M1 jóváhagyásával vitték véghez,
igen, Sukarno volt az M1, de miután távozott, valaki más vette át
a helyét. Nem tudom a nevét. Megkérdeztem Keith Scottot, az OITC
kabinet vezetőjét az M1-ről, erre ő elmondta, hogy tud róla,
minden héten beszél vele telefonon, de mikor megkérdeztem, hogy ki
ez az illető, azt mondta, hogy nem az én dolgom. Így leszálltam a
témáról, de tulajdonképpen van egy M1 kijelölve, aki dolgozik is
és Indonéziában él.
Louisa
- De bizonyára van ennek egy spirituális része is.
Winston,
ezt már megbeszéltük korábbi riportok folyamán, amiket együtt
csináltunk, hogy miért van szüksége az emberiségnek egy
átalakulásra a pénzügyi újraindításon keresztül. Talán
Cobrával kezdem. Most miért része ez ennek a rendszerváltásnak?
Cobra
- Ez nagyon nyilvánvaló, hisz az emberek nagy többsége
szegénységben él jelen pillanatban, és segítségre van
szükségük, hogy kapjanak egy olyan fizikai hátteret, mintát,
amelyen keresztül aztán spirituálisan is fejlődni tudnak. Először
az emberiségnek meg kell kapnia ezt a segítséget, pénzügyi
segítséget, fizikai segítséget, a pénzügyi újraindítás
által, az új technológiákat, hogy újra talpra állhassanak, és
akkor majd természetes lesz, hogy az embereket érdekelni fogja a
spirituális fejlődésük. Most az emberek csupán egy kis
százalékát érdekli a spirituális fejlődés, mivel a többiek
annyira nagyon az életben maradásért való küzdelemre
fókuszálnak. Ez tehát az oka, amiért mindez történik, ezért
van szükség a pénzügyi újraindításra.
Ben
- A másik dolog természetesen az, ahogy most a rendszer ki van
alakítva, a természetnek nincs értéke, mi pedig olyan ütemben
haladunk az élet megsemmisítése felé ezen a Földön, amilyet a
dinoszauruszok kihalása óta nem tapasztaltunk, és ez egyre csak
fokozódik, és itt nem a globális felmelegedésről beszélünk.
Kell, hogy legyen egy bolygószintű megközelítése ennek a
problémának, hogy véget vessünk neki egyszer, 's mindenkorra. El
kell kezdenünk a bolygó ökoszisztémájának újjáépítését,
valamint véget kell vetnünk a szegénységnek, és mindkettő
egyszerre is kivitelezhető. Tudjátok, én úgy keveredtem bele ebbe
a történetbe, hogy az Egyesült Nemzetek kiadott egy jelentést,
egy millenniumi beszámolót, amiben azt állítják, ha lenne
kétszáz milliárd dollárjuk, véget tudnának vetni a
szegénységnek, illetve négyszáz milliárd dollárral a környezet
pusztítását is meg tudnák állítani. Erre én azt mondtam, hogy
Japán hétbillió dollárral rendelkezik, ők képesek lehetnek
erre, így elkezdtem japán kormányzati hivatalnokoknak
elmagyarázni, hogy mit kéne tenniük. Erre ők megkérdezték, ezt
hogy értem, hiszen irtanak bennünket, ezt mi nem irányíthatjuk.
Erre én megkérdeztem, hogy ki. Majd ők mondták, hogy a Cion
Bölcsei. Hogy mi??? De aztán kiderült, hogy ez tényleg igaz.
Winston
- Hadd szóljak itt egy picit közbe.
Louisa
- Folytasd!
Winston
- Tekintettel arra, amit valuta újraértékelésnek hívunk, igen,
ismeretében voltam és vagyok annak a műveletnek, ami Renoban
zajlott. Ez egy valós dolog volt, de amit az ott történtek
eredményeként kell az embereknek felfogniuk, az a petrodollár
megsemmisítése. Most, mikor rájöttem, hogy a petrodollárt
valójában egyfajtamód a fogyasztók által semmisítenék meg,
mégpedig úgy, hogy lecseréljük a gázolaj üzemű motorjainkat,
és elektromos autókra váltunk, valamint egyéb, a kőolajtól
eltérő üzemanyagokra, akkor végül is a petrodollár eltörlését
valójában a fogyasztók irányítanák. Szóval igen, ez egy valós
dolog, tényleg ez történik és látjuk is ezt.
Ben
- Én már részben meggondoltam magam a fosszilis üzemanyagokkal
kapcsolatosan, mivel a Föld bolygón az élet szén alapú,
ugyebár?! És a fosszilis üzemanyagok két dolgot termelnek nagy
mennyiségben: energiát és szenet. Azt hiszem, hogy egy olyan
rendszert kell létrehoznunk, ahol mindez a szén-hidrogén élő
dologgá változik. Növelni kell a biomasszát ezen a bolygón,
olyan dolgokat kéne tenni, mint például a sivatagok zölddé
változtatása, az Antarktisz zölddé változtatása, és egyéb
ilyen dolgok, valamint úszó ökoszisztémát kellene építeni.
Mindezt létre tudjuk hozni, és Paradicsommá tudjuk változtatni a
bolygót, vagyis ezek a fosszilis üzemanyagok értékes építőkövei
lehetnének ennek, de persze nem kellene füstöt pöfögő autókkal
járnunk a nagyvárosokban, hanem elektromosra kellene cserélnünk
őket. De szerintem a szén-hidrogén nagy szerepet fog játszani a
jövőben.
Winston
- Hadd fűzzek ehhez hozzá valamit, mert elő akartam hozni Cobra
véleményét is ezzel kapcsolatosan, miszerint jelen pillanatban
szén alapúak vagyunk, de ahogy keresztülmegyünk ezen a
változáson, lassan de biztosan a kristály alapú helyzet felé
tendálunk a fizikai testünk tekintetében. Szóval szeretném Cobra
véleményét hallani ezzel kapcsolatosan.
Cobra
- Alapjában véve az fog történni, hogy a fizikai testünkre
szükségünk lesz a Felemelkedés előtt, de a Felemelkedés előtt
a testek szén alapúak. A Felemelkedés után ez már nem egy
fizikai test többé, hanem egy hologram, egy holografikus kivetülés,
amit a szándékoddal tudsz létrehozni, hogy mások lássanak. De
többé már nem rendelkezel fizikai testtel a felemelkedés után.
Az egy teljesen új valóság. Ami pedig a szenet, meg a fosszilis
üzemanyagokat illeti, lesznek új technológiák, amelyek az Esemény
után kerülnek napvilágra, és ezzel a szén üzemanyagok
szükségessége nagy mértékben vissza fog esni. Ez egy lejárt
technológia, amelyet a Rothschildok vezettek be 100 évre, mert ez
volt az ő fejős tehenük. Csak ezzel tudtak pénzt csinálni, de
szerintem itt az ideje továbblépni.
Winston
- Igen!
Cobra
- 100 év belső égésű motorral működő autóhasználat után
szerintem itt az ideje továbblépnünk, és nem az elektromos autók
irányába, hanem lehetnek lebegő gyönyörű járműveink, amelyek
többletenergia generátorral működnek.
Louisa
- Kitűnő! Akkor beszéljünk erről a Felemelkedésről. Cobra,
tulajdonképpen valami olyat mondtál az imént, ami megrémisztheti
az embereket. Nem arról van szó, hogy ezt eddig még nem mondtad,
de azok számára, akik újoncként hallgatnak bennünket - mert
mindig vannak újabb ébredezők, és mindig próbálok rájuk is
gondolni, akik ezeket az információkat most hallják először -,
ez az elgondolás, hogy nincs fizikai testünk, ezt néhány ember
halálként értelmezheti, és bár tudom, hogy halál nem létezik,
mégsem tudom, hogyan tudnám ezt kikommunikálni. El tudnád
magyarázni ezt az átalakulást? Mi fog ténylegesen történni? A
fizikai testünk meg fog halni?
Cobra
- Nem, nem, nem. Senki nem fog meghalni, nem! A Felemelkedés csak
azoknak szól, akik a teljes harmadik dimenziós valóságon képesek
felülemelkedni, akiknek a tudatossága olyan fejlett lesz, hogy nem
lesz többé szüksége fizikai testre. Persze képesek lesznek
hologramot létrehozni, hogy mások láthassák őket, de senkinek
nem kell meghalnia ahhoz, hogy keresztülmenjen ezen a folyamaton, és
nincsen szó tömeges elhalálozásról vagy tömeges kipusztulásról,
ez egy teljesen másféle folyamat.
Louisa
- Értem, de akkor mi történik a fizikai testtel?
Cobra
- A fizikai test átalakul, a fizikai anyag képes felbomlani,
valójában felemelkedsz, átváltozol tiszta fénnyé, mikor
felemelkedsz.
Ben
- Igaz, én nem vagyok rajta a Felemelkedés útján, de azt el tudom
mondani, amit a tudományokból ismerek, most hogy már elegendő
tudással rendelkezünk a DNS-ünkkel kapcsolatosan, most már
képesek kellene, hogy legyünk halhatatlanná válni, megvan már
arra is a képességünk, hogy elkezdjük a fizikai testünket
áttranszformálni a szupererők irányába, hogy olyan éles
látásunk legyen, mint a sasnak, elkezdhetünk delfinekre jellemző
echolokációs képességeket is felvenni. Más szóval a mai
genetikai technológia révén megvan a képességünk, hogy
halhatatlanná váljunk ezen a háromdimenziós Földön, ezekkel a
szén alapú testekkel, és végezetül elérkezhetünk egy olyan
folyamathoz, amiről Cobra is beszél, hogy vannak olyan emberek,
akik olyan dolgokat építenek, ahol az elméd és a számítógép
tulajdonképpen össze tud olvadni, és egy csomó ember lehet, hogy
online lesz, vagy digitálissá válik, de sokunk megtartja majd a
szén testét még több ezer évig is. Én személy szerint talán
ehhez a valósághoz ragaszkodnék, és ehhez a szén testhez, és
meg akarok próbálni halhatatlanná válni ezen a szinten, hiszen ez
az, amit a mindennapi tapasztalataim alapján biztosan tudok, hogy
valódi.
Cobra
- Lenne itt egy megjegyzésem. Egy dolognak tudatában kell lennünk.
Vannak az úgynevezett AI (mesterséges intelligencia) próféták,
akik egyediséget akarnak létrehozni, és ez pontosan az, amiről
Benjamin is beszélt. Egy halhatatlan fizikai testet akarnak
létrehozni, amely egy géphez van kötve, ami pedig egy hálózatba
van bezárva, és így van egy AI nagy kapacitású, felhőalapú
komputerizált hálózatod, ami ellenőrzi mindenki elméjét, aki
ehhez a nagy felhőhöz van kapcsolva. Pontosan ez az arkhónok
terve, de természetesen nem fog sikerrel járni.
Ben
- Én személy szerint nem fogom magam egy nagy kapacitású
felhőalapú rendszerre rákapcsolni, de ismerek egy csomó embert,
akik az összes idejüket komputer játékokkal és egyéb online
sokszereplős játékokkal töltik, szóval sokan lesznek, aki erre
fognak szavazni, bár én nem közülük való vagyok.
Cobra
- Igen, tudom, tudom, de a Fényerők próbálják ezt
megakadályozni, és a fizikai test egyedülálló. A fizikai,
organikus, szénalapú test nem tud technológia által halhatatlanná
válni, csak spirituális gyakorlat által, és valójában létezik
egy Kínában élő titkos csoport, nem mondom el, pontosan hol, a
föld alatt, föld alatti barlangokban, akik 25 ezer éve ugyanazzal
a testtel rendelkeznek, egy 13 főből álló csoport, akik mind
ugyanazzal a testtel rendelkeznek már annyi ideje, és spirituális
gyakorlatokkal tartják fenn ennek a testnek ezt a kondícióját.
Nem rendelkeznek technológiával, vannak ugyan kristályaik, de
nincs fejlett mesterséges intelligencia típusú technológiájuk.
Mégis fenntartják ugyanazt a testet már 25 ezer éve.
Louisa
- Óvatosnak kell lennünk ezzel a transzhumanista programmal, nem
akarunk ugyanis valamiféle kiborgokká válni. És ma mindenfelé
ezt látjuk, az internet tele van ilyen jellegű rajzfilmekkel, ahol
az emberek elveszítik önmagukat azáltal, hogy eszközökhöz kötik
magukat, ezek a nanobotok kölcsönhatásba lépnek a TV-k képernyőin
a plazmával, és úgy tűnik, hogy félelmetes, hiszen az emberek
már ki sem mennek az utcára, vagy a természetbe jóformán.
Ben
- Én személy szerint nem számítógépezem ilyen szinten, mint
amiről az emberek beszélnek, de mikor 18 éves voltam napi 15
mérföldet futottam le hegyeken át nehéz cuccokat cipelve, de ezt
ma már nem bírnám, viszont szeretném visszakapni azt a testet.
Winston
- Nem ezt szeretnénk mindannyian?
Ben
- Ó, igen. Ez amiről én beszélek, amikor meglesz az új pénzügyi
rendszer, lehetővé válik, meg tudjuk majd finanszírozni a
szükséges kutatásokat.
Louisa
- Nagyon jó! Winston, akarsz erre reagálni, mert tudom, hogy
beszéltél erről? Most van némi zavar szerintem Cobra utolsó
PFC-s interjújával kapcsolatosan, amelyben a 24 szálú DNS-ről is
szó esett. Tudnád ezt tisztázni?
Winston
- Nem, erre nem akarok reagálni, de valami mást szeretnék
megjegyezni, miszerint a lelkek különféle tapasztalatokért jönnek
a bolygóra, és ezekre a tapasztalatokra szerződést kötöttek, és
néhányan a háromdimenziós tapasztalat miatt jöttek ide, és erre
vannak szerződve. Szóval, ahogy Cobra említette a spirituális
testet a fizikaival szemben a harmadik dimenzióban, és amiről
Benjamin beszél, én úgy értelmezem, hogy lesz egy szegregáció
azok számára, akik harmadik dimenziós tapasztalatszerzésre
szerződtek, megkapják azt, a feltételek pedig minden bizonnyal
sokkal jobbak lesznek, mint jelenleg, de azok számára, akik
magasabb, mondjuk ötödik dimenziós frekvenciára térnek át, az
az, amiről Cobra beszél, mikor a fénytestet, meg a spirituális
testet említi. De kell lennie egy szegregációnak. De ahogy ő is
mondta, ez a spirituális test képes manifesztálódni, és a
Felemelkedett Mesterek időről időre ezt teszik. St. Germain
például rendszeresen így jár el, és szerintem Quan Yin is, meg
még mások is. Szóval véleményem szerint az Esemény által
kialakul majd egy szegregáció azok számára, akik fizikai
tapasztalatszerzésre szerződtek, azokkal szemben, akik pedig
magasabb dimenziókba lépnek tovább. Azt hiszem, ez jól
összefoglalja az én meglátásomat.
Louisa
- Köszönöm, Winston. Cobra, van hozzáfűzni valód?
Cobra
- Igen, ezzel egyetértek. Azt mondanám, hogy az ezen a bolygón élő
embereknek csak egy nagyon kicsi százaléka fog a közeljövőben
keresztülmenni a teljes Felemelkedés folyamatán. A nagy többség
a fizikai valóságban fog megmaradni, szénalapú testekkel, habár
sokkal több lehetőségük lesz a cabal akciói nélkül, szegénység
nélkül, új fejlett technológiákkal, valamint ahogy Benjamin is
említette, lesz olyan technológia is, amellyel jobbá tehetjük a
fizikai test képességeit, de nem transzhumanista elgondolás
szerint, hanem inkább olyan gépek által, melyek egybeolvasztják a
technológiát és a spiritualitást, amelyek javíthatják a sejtek
szerkezetét, hogy jobban tudjanak replikálódni, a szervek pedig
sokkal hatékonyabbakká válhatnak. Nem lesz gép és test közötti
egyesülés. Csak lesz olyan gép, amely spirituális technológián
alapul és hatékonyabbá teszi a testet.
Louisa
- Azt hiszem, Cobra is itt volt, amikor Randy Cramer-rel erről a
technológiáról beszélgettünk. Randy Cramer egy szuperkatona, aki
a Marson dolgozott és neki volt ilyen technológiája, ami
megújította a végtagokat. Ez a technológia valóban létezik, nem
hiszem, hogy kutatnunk kellene utána, csak hozzá kell jutnunk.
Winston
- Igen, Randy-nek nem csak a végtagokkal vannak tapasztalatai, hanem
egy élő részecskét létre tudnak hozni holografikusan.
Létrehozzák a fizikai testet, majd belehúzzák az alkotóelemeket,
hogy tulajdonképpen kicseréljék és újjáépítsék a fizikai
testet. Szóval igen, ez a technológia már régóta megvan, ezek a
dolgok valóban lehetségesek.
Ben
- Miközben kutatásokat végeztem, sok emberrel találkoztam,
akiknek vannak emlékeik ebből az életből, hogy olyan élményeket
tapasztaltak meg, ami nagyon eltér az én tapasztalataimtól. Mint
amikor Cobra egyszer mondta nekem, hogy utazott egy vákuum
szupervonaton, ami egy óra alatt Londonból New Yorkba ér. Másokkal
is találkoztam, akik azt mondták, hogy a Mars földszerűvé való
alakításán dolgoztak. Valaki más pedig azt mondta, hogy a Holdon
dolgozott. Ezek az emberek mind épelméjűnek tűnnek. Természetesen
nekem nem voltak ilyen élményeim, de úgy tűnik, sok embernek
sokféle élettapasztalata van most, amikor valami küszöbönálló
esemény előtt vagyunk, ami hamarosan meg fog történni a bolygón.
Nagy valószínűséggel valami olyasmi lesz, mint a kambriumi
robbanás
Winston
- Igen.
Ben
- Azt hiszem, nagyon fontos, hogy meglegyenek a megfelelő kezdeti
körülmények, mert bármi is történik, az billiószorosan nagyobb
lesz, szóval ha rosszak a kezdeti körülmények, akkor az
billiószorosan rosszabb lesz. Szóval jól kell csinálnunk és ezt
próbáljuk megtenni, ezért koncentrálok annyira erre a harmadik
dimenzióra. Valójában az a legjobb gyakorlat jelenleg a bolygón,
mint amit pl. a szingapúri kormányvezetés tesz. Valahogy úgy
kellene csinálnunk nyugaton is. Mert mindannyian azért vagyunk itt,
hogy mindezt megvalósítsuk és ezért mentünk keresztül
mindenféle hihetetlen szerteágazó dolgon sok-sok évig. Olyan ez,
mint a kambriumi robbanás. Mielőtt az megtörtént, mintegy 3 és
fél milliárd éve, a Földön az egyetlen élet mikroszkóppal volt
csak látható. Hirtelen itt van ez a sok lény akik, több
billiószor nagyobbak, mint egyetlen egysejtű organizmus és
előkerült a semmiből. Azt hiszem, valami hasonló fog történni.
Megvan hozzá a technológiai test, hogy megtörténhessen és ezért
dolgozom. Ezért kell átvenni a pénzügyi rendszer irányítását
ezeknek a gyilkos sátánistáknak a kezéből. Meg tudjuk csinálni.
Winston
- Benjamin, pont ezt tesszük, amit most itt elmondtál. Ezen
dolgozunk, hogy megtörténhessen az Esemény, amiről Cobra beszél.
De ez egy folyamat, nem történik meg egyik napról a másikra. És
egyszer csak eljutunk addig a pontig, amikor megtörténhet az
Esemény.
Ben
- Persze, egyedül is össze tudnám hozni. Eredetileg olyan munkát
akartam, amivel ellenőrizhetem Japán külföldi pénzügyi
eszközeit, mert az a pénz elég lenne az induláshoz. Pontosan
tudom, mit kell tenni, de ha itt Japánban át tudnánk venni a
bankot, itt is elindíthatnánk a dolgot. Nem várok másokra, hogy
tegyenek valamit, én magam teszem meg. Ezen dolgozom.
Cobra
- Alapvetően valaki, aki akcióba lép, nagy valószínűséggel
beindíthatja ezt az egészet, mert bárhonnan kiindulhat. Egy
globális műveletről van szó, de bárhonnan kiindulhat. Akár
Japánból is. Lehet, hogy Benjamin fogja megnyomni a gombot és ő
fogja elindítani. Ki tudja.
Louisa
- Pontosan. Sok minden fog történni ha nem teszünk valamit
gyorsan. Pl. Dél-Afrikában tűnik el az óceán. A zetetalk
weboldal szerint a zéták figyelmeztettek minket a pólusváltásról
és mindenféle nagy globális változásról. Cobra, azt hiszem, azt
mondtad legutóbb, hogy ez a Nap aktivitása miatt történt. Szóval
a bolygó láthatóan alakítja át magát és úgy tűnik, ez egyre
gyorsabb, ahogy azt Benjamin is mondta. Tudsz erről mondani valamit,
Cobra?
Cobra
- Igen. Az történik, hogy vannak a galaktikus ciklusok. A Galaxis
forog a tengelye körül és a Központi Nap is kering a saját
tengelye körül, megvan a saját ciklusa. Olyan ez, mint egy
szívverés. Kb. minden 26,000 évenként egy impulzus érkezik a
Galaxis központjából. Most pont ennél a pillanatnál tartunk.
Amikor ez megtörténik, a Galaktikus Központ küld egy impulzust,
amely sokkal gyorsabban halad, mint a fény, szerte a Galaxison,
aktiválja a Galaxist, tulajdonképpen a plazma bevilágítja a
Galaxist. Ezért sokkal aktívabb mostanában a Napunk, ezért
változik a Naprendszer. A Naprendszerben vannak nagyon fejlett
fajok, a Központi Fajt beleértve, akik irányítják ezeket az
energiákat. Ha ezt nem tennék, akkor már évtizedekkel ezelőtt
megtörtént volna a pólusváltás, évtizedekkel ezelőtt
drasztikus kataklizmák történtek volna és senki nem lenne most
ezen a bolygón, ha az Ashtar Parancsnokság hajói nem stabilizálták
volna a tektonikus lemezeket és nem akadályozták volna meg a
nukleáris háborúk kitörését oly sokszor. Hadd
fejezzem be. Gyors leszek. Jelenleg az történik, hogy a Fényerők,
az összes fejlett faj, akik jelenleg a Naprendszerünkben vannak,
lehetővé teszik, hogy egyre több energia áramolhasson keresztül
számunkra, hogy keresztül tudjunk menni ezen az átalakuláson,
mert nem tudjuk ezt a végtelenségig halogatni. Tehát amit tesznek,
mint mindig, az az, hogy megpróbálják megtalálni az egyensúlyt
közöttünk - amire már túl régóta várunk - és a bolygó
között, valamint az emberiség között, aminek még alkalmazkodnia
kell. Szóval ez mindig egy finom egyensúlyozás, és az átmenetet
is egyensúlyozzák, úgy irányítják, hogy a toplet bombák ne
robbanjanak fel. Léteznek
egzotikus fegyverek, és azok az emberek, akiknek vannak kapcsolatai
a katonaságon belül, tudnak is erről. Az igazi katonai technológia
sokkal-sokkal fejlettebb, mint ami a köztudatban él. Sokkal
veszélyesebbek, mint a nukleáris fegyverek, és a Fényerők
kezelik a helyzetet, és amikor ezt elintézték, akkor jön az
Esemény. Rendben, ennyit akartam csak mondani.
Ben
- Én csak olyan dolgokról próbálok beszélni, amelyről közvetlen
információim vannak, és Fukushimánál minden bizonnyal történt
valami, nem volt ott sugárzás, nincs rosszabb, mint egy csernobili
esemény, de voltak valamiféle plazma entitásokról
videofelvételek, akik Fukushima után megtisztították a területet.
Szóval több szemtanú, valamint a saját Geiger-Müller számlálóm
is egyértelművé tette számomra, hogy Japán ezúton történő
elpusztítása teljesen kudarcba fulladt, és hogy létezik olyan
technológia, amely képes eltakarítani a sugárzást. Saját
szememmel láttam. A
másik dolog pedig, hogy több fenyegetés érte a Fudzsi-hegyet,
valamint Japánt, mondván, még több pusztítást fognak rá mérni,
amely egybeesett az Atlanti-óceán déli részén fekvő La
Palma-szigetről érkező több ezer földrengéssel. És amennyiben
La Palma elmerül az óceánban, amire várhatóan ezer éven belül
kerül sor, az száz méter magas cunamit fog okozni az Egyesült
Államok keleti partján, szóval valamiféle entitásnak megvolt a
képessége arra, hogy ezt helyreállítsa. Ezek olyan dolgok,
amelyek tulajdonképpen láthatóak számunkra. Ami
mindezek mellett még Japánban történt, volt egy hat földrengést
magába foglaló rengéssorozat, amelyek nagyon közel voltak a
felszínhez, és ezeknek olyan lenyomata volt, mint a mesterséges
földrengéseknek, egy hirtelen robbanás, melyet utórengések
követnek, nem pedig egy lassan felépülő rengés, és mindegyik
epicentruma a japán katonai bázisnál volt. Effajta dolgokat
normális 3D-s információkkal nem tudnak megmagyarázni, de az én
értelmezésem szerint az történt, hogy egy nagyobb katonai
konstrukció lett titokban felállítva Kína megszállására, hogy
háborút kezdeményezzenek, majd ez az egész forgatókönyv végül
le lett állítva nagyon magas szinten. A bolygó jövőjét érintő
teljes forgatókönyv miatt megy a harc, és azok, akik kitartóan a
háború felé próbálták terelni a dolgok menetét, azok
veszítettek. De látom a jeleket, és tagadhatatlan események is
történnek, melyeknek megtörténtét már nem tudják letagadni,
mint például azok a QiuShu földrengések, mint a la palma-i
földrengések, vagy Fukushima, és az én értelmezésem szerint a
nyomok Olaszországba vezetnek a P2-es szabadkőműves páholyhoz, a
Vatikánhoz, illetve Zugba, és egy másik svájci városba. Ha
szükséges, felfegyverzett embereket kell ezekre a helyere
küldenünk, hogy véget vessünk ennek.
Winston
- Hadd szóljak ehhez hozzá Louisa!
Louisa
- Mondd csak!
Winston
- Tudod, egy csomó ember ismeri az ECETI Ranchet, James Gillilandet
és az összes követőjét. Egyszer megkérdeztem tőle, kik ezek,
akik ezekkel a hajókkal repkednek felettünk. Azt mondta, hogy 70-80
%-ban Plejádiak, majd kérdeztem, miért repkednek ezek folyton a
bolygó körül, amire azt felelte, hogy próbálják megakadályozni
a problémát, illetve kijavítják a fizikai problémákat, így nem
lesz részünk olyan kataklizmákban, amelyek a jóslatok szerint
bekövetkeznének, ha ők nem avatkoznának közbe. Így ebben az
tekintetben óriási segítséget kapunk. Szóval a Föderáció
segítő kezet nyújt nekünk.
Louisa
- Ez jó, ezt jó hallani! Cobra, talán ezt meg is tudod erősíteni,
igaz?
Cobra
- Igen, természetesen. Kapcsolatban állok a plejádi flottával,
akik éjjel-nappal azon dolgoznak, hogy minimalizálják a sötét
erők befolyását a bolygón, éjjel-nappal azon vannak, hogy
stabilizálják az emberiséget, segítenek a természet
megőrzésében, állandóan ezen dolgoznak, ezen van itt az
elsődleges fókuszuk.
Louisa
- Hadd tegyek fel itt egy kérdést. Van egy YouTube videó néhány
egyénről, akik fogták a rakétájukat és kilőtték, majd úgy
tűnik, valamiféle boltozatba ütköztek. Olyan 73 mérföldnyire,
250 ezer lábnyira a Föld felszínétől, és van egy, illetve több
is van, de valójában az egyik Space X rakétának volt ezzel baja.
Cobra, tudsz nekünk erről beszélni? Ez most nagyon felkapott videó
a YouTube-on.
Cobra
- Jelenleg nagy az aktivitás az alacsony Föld körüli pályán.
Azok a frakciók, akik még nem egyesültek, azok az érdekcsoportok,
akik képesek az űrutazásra, most ide koncentrálódnak, mivel itt
zajlik a végső csata, álcázott hajókkal, melyek a Föld körüli
pálya közelében tartózkodnak és néha ezek a dolgok láthatóvá
válnak, és néha ennek egyes részei felkerülnek a YouTube-ra, így
néha ennek bizonyos töredékeit láthatjátok a YoutTube-on
megjelenni.
Louisa
- Ez lenyűgöző. Néhány ember megpróbálja ezt arra használni,
hogy a lapos Föld témát vitassa.
Winston
- Hadd mondjak erre valamit. Az egész YouTube dolog egy rakás CIA-s
anyag. Szóval, ha meghallgatod mit tapasztalt meg Andrew Basiago az
utazásai alatt, sokszor azt ábrázolja, hogy csak abban a bizonyos
dologban vett részt, és ezt a helyzetet a CIA rendezte meg.
Valójában nem jutott el a Marsra azokban a bizonyos esetekben,
hanem csak egy hologramféle megtapasztalásban volt része. Szóval
mindezek a dolgok, amelyek az interneten megjelennek, CIA-s anyagok.
Louisa
- Ezek valós videók. Egyértelműen látható, hogy a rakéta
megáll. Van róla videóm is, ha meg akarod nézni.
Winston
- Tudom, melyik az.
Louisa
- Szóval csak azon tűnődöm, hogy vajon ez a Van Allen öv, vagy
egy Fátyol. Cobra, mi lehet ez?
Ben
- Itt a Földön...
Cobra
- Én nem...
Louisa
- Benjamin folytasd! Aztán majd Cobra, te is!
Ben
- Én azon nőttem fel, hogy néztem a visszaszámlálást, mikor
Neil Armstrong a Holdra ment, és 1970-ben már a Marson kellett
volna járnunk, valamint a csillagokon 2000-re, és most 2017-et
írunk, és még a Holdra sem tudnak eljutni, a NASA pedig a
sajtókonferenciákon azt állítja, úgy hiszik, megtalálták a
módját, hogy a Földet körülvevő plazmán túlra el tudjanak
jutni. És
akkor azt mondom, várjunk csak egy pillanatot, ezen még nem
voltatok túl 1968-ban? Akkor világos, hogy jelen pillanatban
karanténban vagyunk ezen a bolygón, és ezt az élettapasztalataimra
alapozom. Biztos vagyok benne, hogy nem mehetek oda a helyi
rakétaállomáshoz, hogy kilőjenek egy rakétával egy másik
bolygóra, és ti sem tehetitek ezt meg.
Louisa
- Ez az a rakéta, amiről én is beszélek, ez a civilek számára
kialakított rakéta, láthatjátok majd, hogy megáll, mintha valami
megállítaná, hogy állhat meg? Cobra, tudnál ehhez hozzáfűzni
valamit, mindjárt látni fogod te is.
Cobra
- Rendben.
Louisa
- Szóval 73 mérföld magasságban megáll, tisztán látható.
Cobra
- Nem, ez nem a Lapos Föld kupola, az biztos. Ha van internetetek, a
csapatom készített egy friss fotót a görbületről, épp tegnap.
Louisa
- Meg tudnád ismételni? Nem hallottam, mit mondtál. Látod, ott
van, ott áll meg...
Cobra
- Ez a hajtómű kapacitásának a vége, ennyire egyszerű!
Louisa
- Rendben! És aztán egy másik szögből is megmutatják, és ez
elgondolkodtatja az embereket.
Cobra
- Rendben! Mutatok valamit!
Louisa
- Jól van.
Cobra
- Egy pillanat! Hogyan osztom meg a képernyőmet?
Louisa
- A pici zöld boríték legalul..
Cobra
- Egy pillanat, egy pillanat, melyik?
Louisa
- Van egy zöld doboz legalul, először meg kell azt nyitni
Cobra
- Rendben. Igen, ezt tegnap készítették, látjátok a görbületet,
vagy sem?
Louisa
- Hmmmm
Cobra
- A csapatom tegnap készítette ezt a fotót, itt láthatjátok a
Föld görbületét. A magasság olyan huszonvalahány, kb. 29
mérföld volt.
Ben
- Emberek, lassan lejár az időm, így az utolsó dolog, amit el
szeretnék mondani, hogy ezen a háromdimenziós Földön ebben az
évben igazán nagy esélyünk van véget vetni ennek a történetnek.
A vállalatok, amelyeket Washingtonból irányítanak, kifogytak a
pénzből, én pedig próbálom a hitelezőket arról meggyőzni,
hogy ne hagyják nekik, hogy tovább görgessék maguk előtt az
adósságaikat. Most véget vethetünk ennek.
Winston
- Ez nem görgetés..
Ben
- Mert ez a mi nagy lehetőségünk, az elkövetkező néhány
hónapon belül valóban elérhetjük, hogy ez megtörténjen, és én
biztosan mindent meg fogok tenni, amit csak tudok, hogy ez mindenképp
bekövetkezzen. Igazán nagy az esélyünk erre, a következő néhány
hónap nagyon fontos lesz, és mindannyiunknak mindent meg kell
tennünk, amit csak tudunk.
Louisa
- Várj egy pillanatot! Cobra azt mondta korábban, hogy fejlődnünk
kell, ezért szükséges keresztülmennünk ezen a pénzügyi
váltáson, hogy fejlődjünk, mivel olyan mértékű volt a
szegénység eddig. Winston, te is ugyanezt mondtad, hogy az összes
lélek igazán csak ezt a szegénységet ismerte ezen a bolygón, így
nem tudjuk beteljesíteni a lélekszerződéseinket, ha
akadályoztatva vagyunk. Ők viszont rendelkeznek ezzel a jóléttel,
és a lelkeinknek meg kell tapasztalniuk ezt a jólétet. Ezért
vannak ezek a jóléti alapok, ezek a letétek. Benjamin, Cobra, hadd
kezdjem Winstonnal. Ez az, ahogy ezt be fogják teljesíteni? Mert te
azt mondod Cobra, hogy a valuták újraértékelése nem fog
megtörténni, de valamilyen módon a valuták nyilván emelkedni
fognak, és mindig lesznek olyan emberek, akik ezen keresni fognak.
Cobra
- Elmagyarázom röviden, aztán mennem kell. Szóval, azt mondanám,
hogy ennek a pénzügyi újraindításnak részét képezik a jóléti
alapok. Olyan gazdagság van ezen a bolygón, ami eddig rejtve volt,
amit a cabal magához ragadott, és amit mindenki között szét kell
osztani, a Fényerők pedig már várják a pillanatot, amikor mindez
el lesz osztva, és a bolygón minden nő, férfi és gyermek
körülbelül 100 ezer dollárt fog kapni. Ez elegendő lesz egy kis
házra, elég lesz, hogy ne kelljen többé az alapvető létezésed
miatt aggódnod, és természetesen onnantól kezdve már csak
felfelé vezet az út. Természetesen mindenki megkapja ezt az
alapvető csomagot, fajtól, kortól, mindentől függetlenül,
kivéve persze a cabal tagjait, akik azt mondanám, hogy egy
átalakítási folyamaton mennek majd keresztül.
Louisa
- Vagy börtönbe mennek. Folytasd, Winston!
Winston
- Az első dolog, ami jólétnek lesz nevezve, az az IRS (Állami
Adóhivatal) korlátozása. Mikor az embereknek úgy 30-40 %-kal több
készpénz marad a zsebükben, az már önmagában jólétet fog
teremteni, az összes többi dologtól függetlenül is, amit Cobra
említett.
Ben
- A pénzügyi rendszer annak a döntésnek egy folyamata, amit mi,
mint faj hozunk arra vonatkozóan, hogy mit teszünk majd a jövőben.
Ezt eddig olyan emberek irányították, akik a félelmet használták
fel eszközként. Azt mondták, van egy Szovjetuniónk, a kommunisták
kicsinálnak minket, aztán jött az ISIS, félelem, terror és
háború, és ehelyett, arra a rendszerre fogunk váltani, amikor is
mindannyian azt mondjuk, rendben, milyen jövőt akarunk építeni,
milyen bolygón is akarunk mi élni, hogyan fogjuk ezt elérni...
képzeljük el a lehető legjobb jövőképet.
Winston
- Pontosan!
Ben
- Dolgozzunk mind össze, és vigyük ezt véghez! Ezek azok a
dolgok, amik felé tartunk.
Cobra
- Igen, igen. Ezt tesszük, pontosan!
Ben
- Nagyon köszönöm!
Louisa
- Benjamin, nagyon hálás vagyok érte, hogy csatlakoztál hozzánk.
Lássuk fiúk, hogy van-e valami záró kommentetek, valami, amit nem
vitattunk meg, vagy ha volt valakinek olyan hozzászólása, amihez
szeretnétek még hozzáfűzni valamit. Ez egy sokkal pozitívabb,
egy sokkal reménytelibbnek hangzó interjú, és szerintem az
embereknek ezt hallaniuk kell. De van valami befejezésül Benjamin,
amit szeretnél még elmondani?
Ben
- Csak annyit mondok, hogy valójában ez csak rajtunk áll, hogy
keresztülvisszük-e a dolgokat, a hatalmon lévő emberek, a
katonaság, a kormány köreiben vannak azok, akik tudnak lépéseket
tenni, és mindent meg kell tenniük, amit személy szerint tudnak,
keresztül tudjuk ezt vinni a következő néhány hónapon belül,
ha mindannyian összedolgozunk.
Louisa
- Rendben!
Ben
- És megteremthetjük a Földön a Paradicsomot. Rendben, köszönöm,
hogy itt lehettem!
Louisa
- Köszönöm Benjamin! Azt hiszem a milíciának kell ezen a ponton
lépéseket tennie. Úgy értem, ezt kellene tenniük, ez a dolguk.
Cobra, van valami hozzáfűznivalód az eddig elhangzottakhoz, vagy
ha nem, akkor van-e befejezésül valami megjegyzésed a nézőink
számára?
Cobra
- Csupán annyit mondanék, hogy egyetértek Benjaminnal. Tényleg
esélyünk van ezt most befejezni, szóval ha mindenki tenné a
dolgát 100%-osan, vagy legalább 80-90%-ban, akkor igazi esélyünk
lenne pontot tenni ennek a végére nagyon rövid időn belül.
Louisa
- És mi a helyzet a katonasággal?
Cobra
- Mindenki! Itt, a katonaságon belül, a jófiúk mindenütt,
beleértve mindenkit, aki ezt az interjút hallgatja, az ügynökségek
embereit és mindenkit beleértve.
Louisa
- Valakinek meg kéne ezt tolnia, ezt akarod mondani?
Cobra
- Itt az ideje a cselekvésnek, igen!
Louisa
- Valakinek előre kellene törnie! Winston, te is akartál még
kommentelni?
Winston
- Csak annyit, hogy azok, akik megnyerték azokat a
lélekszerződéseket, amikkel ezekbe a hatalmi pozíciókba
kerültek, ha nem teszik a dolgukat, akkor el lesznek távolítva.
Louisa
- Rendben! Köszönöm, Winston, Cobra, Benjamin. Öröm volt ismét
veletek beszélgetni, remélem hamarosan újra viszontláthatlak
benneteket a Goldfish Riportban! Mai vendégeink linkjei ennek a
videónak a megjegyzés rovatában lesznek közzétéve, és
szeretném emlékeztetni a nézőinket arra, hogy támogassák ezeket
a vendégeinket, valamint a projektjeiket, és teremtsük meg ezt az
Eseményt, ezt a változást az emberiség számára, hogy végre
boldog, örömteli, virágzó életet élhessünk. Köszönöm, hogy
megtekintették a Goldfish Riportot, ezzel zárom ezt az adást.